Fiji

Fiji, de warmte komt ons tegemoet als we het vliegtuig uitstappen. Negroide mannen in sarong begroeten ons. Alleen de bloemenkransen ontbreken nog. We besluiten maar meteen de bus te pakken naar de marina vanwaar boten vertrekken naar verschillende tropische paradijsjes.

We besluiten richting Malolo te vertrekken. Een eiland op ongeveer een uur afstand van Vita Levu, het grootste eiland van Fiji. De eerste dagen zijn we de enige bezoekers van het Funky Fisch resort. Het is bewolkt en op de derde dag begint het zelfs te regenen, niet het weer wat we verwachten. Ondanks dat besluiten we om een zeiltrip te maken naar het eiland waar de film Castaway is opgenomen. Wilson hebben we echter niet gevonden...

Er arriveren nog wat andere luitjes, de zon schijnt, en het wordt steeds gezelliger. Er is zelfs wat wind zodat we kunnen kiten en op de windloze dagen proberen we wat te wakeboarden en te snorkelen. Zoals het paradijs hoort te zijn!

Na een week besluiten we verder te reizen. Jelle heeft een dealtje gesloten met een resort op het eiland Nananu i Ra.(Verhaaltje schrijven voor onderdak
J).Dit is de enige plaats in Fiji waar het mogelijk is om ‘goed’ windsurf materiaal te huren. Van de week dat we er zitten hebben we vier dagen goede wind. We surfen, kiten, vissen, wakeboarden en relaxen.

Bregtje

Hey hallo, jullie zijn echt zo veel, en weten ook zeker de mooie coole gave plekken op te zoeken.. oke jajajajaja ik ben jaloers. X

ann en jeroen

hey debra en jelle!!!

leuk wat van jullie te horen via de site!!
wij zijn inderdaad ook weer aangekomen in Nederland.
het verhuizen valt wat tegen met de hitte.
jullie hebben vast ook een paar fantastische laatste maanden gehad!
leuk om jullie weer eens te zien (jullie adres is helaas ergens tussen de vele verhuisdozen beland)

liefs en groet!!