Zuidereiland deel 2

Reacties

Reacties

karina

Geweldige mooie natuur foto's wat is het landschap bijzonder mooi maar liever jullie dan ik want de kou op zoeken dat doe ik niet meer, ik geniet ervan om er alleen maar naar te kijken.De auto die jullie berijden vind ik ook gaaf, heel veel plezier verder met jullie reis.
Groetjes karina

ineke

Nou,dat lijkt mij ook wel wat het Zuidereiland!
Wat een prachtige natuur. Ik hou van de sneeuw en de zon dus dat is geen probleem. Zo te zien is het ook wel een leuk klein knus busje. Heeft vast en zeker veel bekijks. Nog maar even lekker genieten van de mooie dingen die julie zien. Dat wordt vast een afknapper als jullie weer in ons kikkerlandje zijn. Groetjes Wim en Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!