HongKong

We zijn pas twee dagen weg en zijn nu al dingen van elkaar te weten gekomen die we de afgelopen jaren nog niet hadden ontdekt!

- We ons beide snel aanpassen aan de cultuur, hele dag bezig zijn en niet meer dan 5 uur slapen (jetlag)
- We beide goed zijn in het bergopwaarts gaan (The Peak met een tram en Soho met een 800 meter lange roltrap). Jammer genoeg ging het bergafwaarts wat minder...lopend over een donker pad nadat we 'de goede weg' hadden gevonden (eerste slang gesignaleerd) en een 800 meter lange trap omdat de roltrap niet terug ging (in een tropische plensbui).
- Er echt niets aan is voordat Jelle een (lees 3) Starbucks koffie opheeft

Verder vinden we HongKong (vooral het oude gedeelte) leuk. Er is van alles te beleven/zien maar wel erg druk. We blijven waarschijnlijk nog een dag in de stad en gaan daarna richting de rust van Lantau Island.

Marianne

??????????????????????

Marianne

Daar stond iets in het Chinees...

karina

vond ik ook, hongkong is leuk, druk en gezellig maar als ik al hoor over slangen ed. ben ik ervan genezen.
geniet er volop van en niets meer zeggen over het weer want hier is het pet . alles uit proberen jel qua
eten maar niet te veel anders kom je als een tonnetje
terug. veel plezier verder, groetjes.

Maud

wat stond er dan sjingsjangsjong Mar ziet Chinese spoken hahaha
nou ik ga ffies foto's kijken... raar hoor jullie te zien op de foto so far away! nou Enjoy! grtz x

Huibert

Gave foto vanuit die ""luchtballon""

Storm

Jelle eet koffie met stokjes!!!

(moet wel erg sterk zijn.

jelle of de koffie?)