Halverwege...

Ja…dan lijkt de tijd even stil te staan met zo’n vroege Lenthe. Maar onze reis werd zienderogen langer, ongevlankeerd door onderhoudende blogverslagen. Misschien was het het naderen van de evenaar met haar ongeevenaarde vochtige warmte….misschien was het het vakantiegevoel dat vooral Indonesie weer in ons naar boven bracht. Hoe het ook zei…onze blog zei niets. Maar vanaf nu dan weer flink onderhoud en beterschap qua tekst en uitleg van reilen en zeilen van D en J.

Langkawi – Georgetown Eerder genomen aapjesfoto was met gevaar voor eigen leven. Mijn slipper kreeg ik pas na veel onderhandelen terug. Aapjes zien er lief uit, maar zijn niet uit op een modellencarriere. Wel op nootjes. Lankawi hadden we na een dagje wel gezien wat ons koers deed zetten naar Georgetown, een flink eiland voor de Maleise kust (ook wel Penang) waarvandaan de Engelsen opereerden tijdens kolonialer avontuurtijden.

Georgetown is vooral een verassing qua eten. Overal vinden we hier heerlijk Indisch voer met hete zoete thee met melk. De mix van moskeeen en Hindoe-tempels is aan elkaar gepuzzeld met oud koloniaal aandoende kleurige straatjes waar Maleiers (of Maleisiers) in alle mogelijke huidtinten het vooral heel rustig aan lijken te doen.

Veronique

Jaaaa eindelijk weer nieuwe verhalen! Heerlijk! Jullie tropische verhalen tijdens de hollandse koude winterdagen zijn een aangename afleiding. En het gaat door, nu hier de temperatuur opklimt, er weer knoppen aan de bomen komen, de kool- en pimpelmeesjes ruzieen over het vogelhuisje in mijn tuin, doen jullie foto's en verhalen me laten verlangen naar de zomer.

Ik vroeg me al af waar de nieuwe verhalen bleven. Maar het is ook een goed teken, als je geen tijd hebt om aan je blog te werken, dan geniet je optimaal van je reis. Blijf doorgenieten! liefs Véronique en Pelle

Wim en Ineke

Als het goed is genieten jullie nu op Bali van het gezelschap van Hans en Mar. Lekker gaan genieten
van de Hollandse produkten en van elkaar!!!
Liefs Wim en Ineke

Bregtje

Hey, wat goed jullie gaan weer schrijfen!... kunnen we jullie weer een beetje bij houden. X