Bijna op weg

Hallo lieve lezers,

Eindelijk het is zover.....de blog is online! Zoals jullie begrijpen (het is nu 23.54) zijn wij nog druk bezig met alle voorbreidingen. Beter laat dan 'te laat' zullen we maar zeggen! Morgen om 16:45uur vertrekt ons vliegtuig naar Londen waarna we rond 21:30 uur naar Hong Kong vertrekken. Onze eerste stop!

Voor degene die het willen weten...het is er momenteel 29 graden!

LiLL Man

Een hele goede reis!! Zal jullie zeker volgen. Mooie fotos maken he!!

Peacenjoy!!

Job

Succes! en veel plezier!

Maud

waaaaaaaaaaaaaaaaaaah jullie gaan echt!!
have fun goeie reis en we skypen!
x

Marianne

whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh nog een paar uurtjes!!!!!!! Super super super veel plezier!! Snel een foto plaatsen van denj in zon, dan geloof ik het pas! En J, te gekke tekening!! XXXXXXX

Bregtje

Hey... daar gaan jullie dan... Echt zo relax.
wel foto's maken he. En af en toe tijd maken om ze hier op te zetten XXXXX

Jan Willem

Goeie reis en heel veel plezier!!! Janne en ik zijn jaloers...
En ga je me nog een paar leuke tekeningen mailen Jelle? Ik mail je het winnende slot, zodra dat bekend is (ergens in december waarschijnlijk).

Jolanda Nell

Wat gaaf!!! Hong Kong is echt een belevenis....Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken!!

X Jo

maaike van oorschot

heeeel erg veel plezier!! Ga alles volgen!!Hongkong is echt geweldig!! Vergeet woensdag vooral geen gokje te wagen met paardenracen (moet je daar gedaan hebben ;))
kuss

Annieeee!

Ja hoor, op de valreep.....een weblog!!! Super, ik ga jullie volgen!!!! Geniet, geniet, geniet....
dikke kus

mam

Het is weer stil in huis na die drukke week. Mis jullie nu al!!!!!!

jolanda verduin

heel veel genieten en plezier maken!
maar die 29 graden, hoef ik echt niet te weten hoor!
word ik alleen maar jaloers van.

ook natuurlijk van Ronald en Bastiaan en Donna de uitzwaai groetjes!

ineke

Lieve Jelle en Deb,

De kop is eraf!! Goede reis en veel plezier daar in Azie.
HEERLIJK zo'n temperatuurtje, zou ik mij helemaal goed bij voelen!
Ook groeten van Wim

Hans Verduin

Gisteren een SMS ontvangen vanuit Hong Kong

Jettie Boot-Huysmans

Héél véél reis-plezier! Hoop dat het een unieke ervaring wordt voor jullie beidjes.

Veel liefs van Jettie, Mickey, Nils en Sara

mem gela

al in sms-je krige út Hongkong
Fein dat jim it sa nei't sin ha. Geniet mar mei folle teugen. en meitsje in protte foto's
Wy folgje jim.
túten

Siets

suske yn e mail, check ff.
tuten us

Honkong lijkt een stad die straalt van de stress.
Eten lijkt buitenaards, wensen jullie gezondheid, hahaha

hans

ze zitten nu hier http://www.philippinesbudgettravel.com/wp-content/uploads/2009/10/Darayonan-Lodge-Coron-Palawan.jpg

10 Euri per nacht

ineke

10 Euro per nacht!!! Ongelooflijk en wat een prachtige locatie! Het lijkt het paradijs wel! Ziet er erg aantrekkelijk uit.