Coron, Filipijnen

We zijn beland in de Filipijnen! We zitten momenteel op het eiland Busuaga in het plaatsje Coron. Dit eiland ligt helemaal in het Noorden van Palawan, een van de bekendere eilanden groepen ten oosten van Manilla. Met een tussenstop in Manilla zijn we met een klein vliegtuig met twee propellors doorgevlogen naar het eiland. Aangezien het vliegtuig klein was, stelde het vliegveld ook niet veel voor. Een (gelukkig) betonnenlandingsbaan midden in het bos/bergen met een klein kantoor.

We zijn nu twee dagen in Coron. Het is een klein plaatsje (de grootste uit de regio) en we kunnen hier niet pinnen. Na lekker uitgerust te zijn, is het tijd voor een nieuw avontuur. Op 2 december hebben we onze vlucht naar Vietnam geboekt vanaf Puerto Princessa op een zuiderlijker eiland. We hebben een leuke manier gevonden om daar te komen!

We hebben (via internetbankieren dankzij de wifi in ons hotel) een onwijs leuke expeditie geboekt via een klein ecotoerisme kantoor. We gaan drie dagen en drie nachten eilandhoppen!!!!! We doen dit via http://www.taophilippines.com.

De komende dagen dus geen internet!!! Zaterdag komen we aan in El Nido, dan volgt de island experience!

Bregtje

Joehoe!!! Ik ben jaloers. ( ben ik weer de eerste die jullie verhaal leest....) Liefs

Kuku

Hahaaa eindelijk zonder internet!!! :D Woeeei veel plezier!!XX

men gela

it is no sneon, dus jim bin út hopt ip de filipijnen.
bin beneid nei it forhael
goeie flucht nei Vietnam!
túten, henm ( of jeng...)

veronique

wat gaan jullie snel! is het gezellig zonder starbucks in de ochtend? of smaakt de fillipijnse koffie ook goed?
onwijs veel plezier samen! laat de foto's maar doorkomen! liefs

Marja,

email van D&J
hoihoi,
we zijn aangekomen in el nido, in het noorden van palawan! De trip was heel gaaf!!! We hebben hier geen internet. Nu in cafe en heel traag dus ga er snel weer af!!!
groetjes

Annieeeeee!!!

WHAAAHHHH, ik loop hartstikke achter met m'n mail en dus ook met jullie reis!! eh...eilandhoppen nu gehad?? Klinkt te gek, zet snel wat foto's online!!
kus

Hans

Mmmm 8:00h zit net op kantoor, buiten storm, regen en donker en dan lees je zo'n verhaal met zulke foto's, en dan denk je wat doe ik hier in dit koude natte land.... GENIET!!!!!!!