Mui Nee niet nog us!

Ja wel dus. En goed ook. Ondanks Debs tegenzin werd het dan toch weer even tijd voor echte spelevaar actie in de golfkes van Mui Ne. Terug naar het Zuiden zijn we echter eerst nog even een dag goed snipverkouden. Thanx airco trein, bus en min 1 in Sapa. Maar zeewater spoelt dat snot lekker weg. De truck met het surfcenter werkt weer als vanouds. Artikel schrijven in ruil voor gratis materiaalhuur werkt altijd. Als bonus komen we nog de knotsgekke ‘Rad-air’ Rienk uut Zoetermeer tegen, telg van Karims Surfschool in Holland. Gepeupel waarmee Jelle al eens les heeft gegeven. Het lot wil dat we weer meer opmaken dan ons lief is…in de Wax-bar welteverstaan. We knallen een dagje op Malibu, proberen de tandem surfplank en freestylen nog snel even de blaren op de handen, want Cambodja lonkt. Vietnam nam ons met open armen in ontvangst, maar het is mooi geweest.

Siets

heerlijk heerlijk, ben niet jaloers hoor :(
dikke buikje zit toch teveel in de weg hahaha.
dit hoort natuurlijk bij de omschijving van jullie vakantie/wereldreis zoals vante voren door jullie duidelijk werd gemaakt! wat een drukte op die stek, wel ff ander werk dan de vele andere foto-steks hahha
tuten

Annieeee!

Wow!!! Te gekke actiefoto's, eindelijk!
Als mijn surfbody weer in vorm is, moet ik ook maar eens in de leer...alleen zo'n pak en een plank onder je arm ziet er al ubercool uit.....toch?? :p
Have fun!!!
x

willeke

wat een avontuur. Leuk om alle verhalen te lezen en jullie zodoende op de voet te volgen. Geniet ervan! dikke knuffel

Hans

Een berichtje van D en J via SMS:
"We zitten op Ko Samet zonder internet, 3 dagen zon en zee :-) grtjs"